fredag, april 30, 2010

LESSEN

Jag skrev ett inlägg här innan idag, ett utkast som ni ser nedan.
Ett utkast som jag fick gå in och redigera nu.
Min (Bonus)Pappa gick bort igår torsdag kväll.
Jag har nämnt här tidigare, att han varit sjuk.
Han har kämpat i 7 års tid.
Man kan aldrig vara förberedd på detta ändå.
Nu har han dock somnat in och slipper ha ont.
I min värld blev han väl mottagen av en speciell ängel i himlen- Mamma.

Jag vet inte när nästa inlägg kommer.
Om jag kommer att vara i den sinnesstämningen att jag kommer att skriva av mig, eller om jag inte skriver här på ett par dagar.
Men då vet ni varför.

Utkastet jag fick gå in och redigera ser ni nedan:
Det är idag 30/4 sex månader sen Elin kom till världen.
Hon är det bästa som hänt oss och den kärleken vi känner visste jag inte existerade.
Det jag känner för henne är en obeskrivlig känsla som inte varken går att beskriva eller att förstå för den som inte varit med om det.

















J
ag kommer att berätta för Elin hur underbar hennes BonusMorfar var.

7 kommentarer:

  1. Neeeeej!! va tråkigt! Det är som du säger; man kan aldrig förbereda sig. Det är lika hemskt och jobbigt varje gång. I detta fallet är det ju skönt att han slipper ha ont längre men det gör ju ondare i oss andra i stället. Men en liten tröst att han får träffa "vår andra ängel" där uppe. Tänk vad mycket dom har att prata om. Dom kommer att få det mycket trevligt tror jag. Tusen kramar till er från kusin Lotta.

    SvaraRadera
  2. Å vännen! Kan nog inte säga så mycket som hjälper men jag finns här om du vill!
    Tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad tråkigt. Instämmer med Lotta i det som hon skriver så fint. Du vet var jag finns. Tänker på dig. Stor kram till er. Syrran

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar sorgen. =(

    SvaraRadera
  5. åh vännen vad jobbigt!
    Nej man är aldrig förberedd och klart att det måste få kännas också, det är ju en människa som lämnar ett stort tommrum efter sig.
    Men nu får träffa sin ängel och du och Elin har fått en skyddsängel till som vakar över er!
    Massor av tröstkramar från oss!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.