måndag, april 05, 2010

Pizza

Pizza till middag lät som en skitbra idé när vi satt i bilen på väg hem innan.
Snabbt och lätt.
Ringde från bilen, beställde.
Kom hem, packade upp oss och la Elin till rätta på mattan på golvet.
Slängde mig över pizzan... jääättehungrig!!
Nu: inte lika hungrig utan snarare jäääättemätt.
Skulle kunna lägga en pizza vilken sekund som helst asså.
Why oh why.
Pizza låter alltid som världens bästa idé innan man slängt i sig den.
Ungefär som en shot tequila.
Ja det är samma sak faktiskt.
Ni skulle kunna byta ordet pizza i inlägget mot tequila.
(Förutom "till middag" då)
Blä.
Nä fy vad jag svamlar.
Skulle kunna tro jag har druckit tequila ju.
Äh vi säger så så länge,
hejpåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.