måndag, april 05, 2010

Sailortema i sommar











Sailor Stripe Dress
Levis Jeansjacka
Sandaletter
Esprit Mini Scarf

Det börjar närma sig sommar!

Det går fort och snart är vi faktiskt där.

Sommarkläder är bland det roligaste som finns att köpa- de tar så lite plats i garderoben eftersom plaggen är tunna. Då får jag helt enkelt plats med fler plagg ju. Gud så bra, tycker jag!
Dessa snygga och fräscha kläderna kan du köpa på Fashionize.se.
De har även en tävling, där du också kan sätta ihop en outfit med favoritplaggen från deras sida.
Delta och vinn poäng som du kan använda till att köpa favvoplaggen!
Vinnaren får 5000p, 2an 2500p och trean 1000p


Vinnarna kommer även publiceras med namn samt eventuell bloggadress
Tävligen pågår från idag, 5 april tom lördag 10 april.
10 bidrag kommer läggas upp den 11 april och kommer kunna röstas på!
Gå in här för att läsa mer och delta eller för att rösta på mitt bidrag om det hamnar där, vilket vi ju hoppas på, eller hur!!?

1 kommentar:

  1. Klänningen är så jävla snygg.. Den vill jag verkligen ha :D

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.