måndag, april 12, 2010

Snart stranden!

Jag har suttit och funderat över vad vi kommer att behöva detta året till skillnad mot tidigare.
Ett strandtält är ju nästan ett måste! Det finns dessutom så många fina.
Till exempel hittade jag detta:

Det finns hos BarnParadiset och kostar idag 229 kr. Super tycker jag!

PS
. Ni glömmer väl inte delta i tävlingen jag har där ni kan vinna en annan produkt från BarnParadiset; ett trädgårdsset.
Läs mer överst i inläggskolumnen eller se här Tävlingen är avslutad!

2 kommentarer:

  1. Jag röstade på din outfit nu..
    Rösta gärna på mig i den tävlingen jag är med i..
    Kram

    SvaraRadera
  2. har precis röstat på din outfit. håller tummarna för dig. kram syrran

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.