måndag, april 19, 2010

Supertrevlig dag!

Haft en mycket bra dag; bland annat med besök av Farmor och sen Kusin, som det var alldeles för länge sen jag såg. Men som de brukar säga: "bättre sent än aldrig" och nu hoppas jag vi ses snart igen!
Tack för en mysig eftermiddag Syster och Kusin =)
Vet ju nu att ni läser detta =) Kram på er!

Elin har haft en rätt hektisk, men rolig dag och sover nu helt utslagen i sitt "nya" rum.
Vi har flyttat in sängen från vårt sovrum till det tredje rummet i vår lägenhet som nu på riktigt är Elins Rum. Lilla stora tjejjen!
Jeje har sjunkit ner i soffan och jag ska minsann ta mig en kvällsmacka och hoppa ner till honom.
Ha en bra kväll!
xoxo

3 kommentarer:

  1. Du jag är ju som vanligt helt senil =). Var det onsdag vi sa?
    Har sålt min telefon och givet raderat det sms:et... Helt hopplös e jag!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jepp klart att jag slår en pling innan. Men blir väl vid 16-16:30 om det blir bra med er?
    Kram kram.

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en mysig stund. Ja, tänk att man bor i samma stad och det tar typ 100 år mellan gångerna man träffas. Men äntligen fick vi till en träff och jag hoppas det blir flera. Ja, hon somnade ju som en liten docka det lilla söta trollet. Tar på krafterna att få besök. Ha det bra och pussa lilla gullungen från mig. Kram kusin Lotta

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.