måndag, april 19, 2010

Utmaning från Spiderchick

Jag antar utmaningen och här kommer min lista:

Blogg jag läser först:
Antar att det menas först på dagen och den jag går in allra först på är nog faktiskt Spiderchicks.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Marcus Birro

Kändisblogg jag följer:
Carolina Gynning gillar jag skarpt och läser så ofta jag kan

Mest kända bloggare jag sett IRL:
Ska väl va Carolina i så fall. På Strand i Borgholm sommaren ´08

Första bloggen jag började följa:
Blondinbellas.

Bloggare jag beundrar och varför:
Beundrar alla dom som verkligen är personliga och lämnar ut allt och lite till, typ Monas Universum. Hon skriver så jädra roligt, personligt och skräder inte med sanningen minsann!

Fördelar jag fått tack vare bloggen:
Inte så många, tyvärr. Jo! En stor fördel är alla tävlingar jag hittat genom alla bloggar och faktiskt vunnit en hel del. De hade jag inte hittat om jag inte hade bloggat ju.

Då hatar jag att blogga:
Jag hatar aldrig att blogga men det kan däremot vara svårt då man har lite torka och inget som direkt händer... Nuförtiden i o med Elin är det dock ett mycket händelserikt liv jag lever så det är inga problem.

Då älskar jag att blogga:
När jag känner att jag får respons på det jag skriver, att jag inte skriver i luften bara, till typ "ingen". Kommentarer är kul!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Hanna har en underbart fin blogg. Hon beskriver sin sida så här: "... Skriver när andan faller på om allt och ingenting och om min vardag som tvåbarnsmamma. Älskar inredning och design och fotar gärna diverse objekt." Hon har massa spännande tävlingar, tips med mera. Check it out!

Nu utmanar jag följande (om ni vill):
Alla som vill och känner för det. Ingen nämnd, ingen glömd!

1 kommentar:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.