måndag, juli 19, 2010

BARNRUMSINREDNING

Finns det nåt roligare än att inreda barnrummet?
Jag har så många idéer på hur jag skulle vilja göra, och jag (förlåt: vi) har ju börjat lite smått i Elins rum, som ni vet med tapeter och lite grejer och möbler.
Har tagit ett foto på ena delen som är färdig, och jag kommer visa er när jag lagt över bilderna från kameran till datorn.
Jag (vi) har inhandlat lite nytt, bland annat från Bestkids.se.
De har massa fint. Bland annat har de grejer från Kids Concept som jag tycker är så himla fint!
Jag är såld på prinsesstemat, svårgissat va? :)
Gult, rosa och vitt går rummet i och det som inhandlades senast var dessa söta bokstöden (som inte kommer från Kids Concept utan Jabadabado. Även det ett märke med supermycket finfint :)

2 kommentarer:

  1. Å vad mycket fint det fanns hos jabadabado!! Blir ju nästan sjuk =)
    Bäst att hålla i pengarna en stund till...eventuellt blir det ett besök på ölands djurpark snart =)

    SvaraRadera
  2. Princesstema är ljuvligt. Jag har ingen princessa men två prinsar här hemma.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.