fredag, augusti 13, 2010

ABSOLUT INTE SPONSRAD...





... av Lindex än.













Ovan nämnda affär är en av mina favoriter både när det gäller kläder till Elin och dito samt accessoarer till mig.
Nu har vi turen att få mycket (jag menar vi får mycket) kläder till Elin så vi faktiskt inte behöver lägga så mycket pengar på det just nu.

Men det är ju så kul att shoppa att lite måste jag köpa ändå :)
Och får jag välja färger så väljer jag dessa i höst.
Rosa och vitt funkar alltid.
Lilla polkagrisen :)
Likaså rött och vitt. Den kombinationen älskar jag.
Så nu vet ni det. Ni som bara väntat på att få sponsra mig.

2 kommentarer:

  1. :-)

    Rosa och vitt. Så himla fint.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittade till mig! Önskar dig en fin helg och lycka till med "gå-ut-andet" (tunika kan aldrig bli fel :))!

    Kram L

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.