lördag, augusti 07, 2010

BILDER FRÅN VECKAN

Här kommer lite bilder från vår härliga vecka!
Det är min pappas frus mamma som har ett sommarställe utanför Söderköping i St Annas Skärgård och det var här vi spenderade tre superhärliga dagar!


Elin i båten som tog oss från land till den ö vi bodde på. Det gick jättebra med båtturen även om hon till en början var lite nervös och stel som en pinne. Förståeligt. Men det gick kanon och efter ett par vändor med båten vande Elin sig. Somnade till och med sista gångerna!












Huset sett från kullen.
Idyll!








Huset sett från sjön













Här står vi framför "lillstugan", den som byggdes av (häng med nu) min pappas frus mammas morföräldrar (har jag för mig att det berättades, nåt sånt var det i alla fall) på 1700-talet. Sjön till höger i bild








Lever man lantliv... nej jag menar så klart öliv behövs inget smink eller piff. Så här är den nakna sanningen. ME helt osminkad och eftersom det var utedass kan jag se en smula uppstoppad ut. Jag försökte hålla mig från att göra nr 2 under vår vistelse men sista dagen gick det bara inte. Eller jo; det var det det gjorde... Hate utedass, men vad gör man :) ?



Hade ett par underbara dagar och vi hoppas på repris nästa sommar!

2 kommentarer:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.