tisdag, augusti 24, 2010

DJÄVULENS PÅFUND

Mensvärk.
Jag vill bara ligga i fosterställning och gunga fram o tillbaka.
Eventuellt stiga upp för att ta Alvedon och byta äckelpäcklet.

Men samtidigt väntar jag på att Jeje ska bli hämtad från uppvak på hospitalet.
Idag har han opererat ut två visdomständer, som satt med rötterna runt hela käkbenet.
Operationen tog fem timmar. Snacka om äckelpäckel. Eeeuuuwww.

Jag ska nog inte klaga högt över den där mensvärken.

Ni kan ju se hur denna natten kommer bli i vårt hem:

Jag gnyr över värken i magen. Vill ha Alvedon, glass. Choklad. Godis. Nåt tuggbart.
Jeje gnyr över värken i munnen. Vill ha värktabletter. Morfin. Ny mun.
Och... Elin sover snällt hela natten.

Please please please please Elin. Gör det.

Slutsats: (jag må vara luddig av Alvedonen så hav överseende)
Vill inte ha mensvärk, ej heller visdomständer.
Däremot v(ä)erkligen visdom.
Nej det var ett uselt försök att vara rolig-
nu ska jag se Rena Rama Rolf. Han är rolig han.

2 kommentarer:

  1. Usch, era stackare!!
    Kan dock tipsa om menskopp.....köpte min för en vecka sen och har hunnit använda den. Funkar super!!
    Tar ju tyvärr inte bort värken men det känns mycket fräschare och det är ju bra om man vill bada =)

    Du förresten, L och jag skulle nog ta en date på söndag...vill ni med?

    Många kramar till er båda, håller tummarna för att Elin låter er sova både länge och väl!

    SvaraRadera
  2. Oj, varken visdomstandsoperationen eller mensvärken lät trevlig...hoppas det är bättre med er båda imorgon och att du får sova HELA natten!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.