måndag, augusti 23, 2010

GOD MORGON NY VECKA...

... och hej måndag. Kul att du är här, käre måndag, men var fasen gjorde du av helgen? Tycker det nyss var torsdag.

Det är ett vuxentecken det där; att dagarna, veckorna, tiden, att den flyger iväg.
Åtminstone var det vad alla sa när jag var liten och jag påpekade att tiden gick fort:

-" Bara vänta du tills du blir äldre. DÅ går tiden fort. Och när du får BARN. Då ska vi inte PRATA om hur snabbt den går".

Och jag får nog påstå att de hade rätt. De äldre. De är alltid så visa.

Jahapp.
Ny vecka.
Måndag.
Har inget vettigt alls att skriva.
Så att.
Vi säger så så länge tycker jag.
Hoppas ni får en bra start på veckan och tänk på att det är DU som formar dagen, den blir vad DU gör den till.
Vad väljer du idag?

Jag väljer att tänka att allt har en mening och
det som inte dödar en, det stärker en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.