torsdag, augusti 19, 2010

HITTAT HEM (??)

Idag ska vi på husvisning.
Husvisning med stort H för jag tror att THIS IS IT;
det står typ Fia och Jeje på det här huset.

I alla fall om vi tittar på bilderna.
Får se hur det ser ut i verkligheten.,,
Men kan det vara annat än bra?
Jag menar: kolla in:

Det är så fint så fint så fint så fint så fint så fint så fint så fint så fint så fint så fint så fint så åååååhhhh jag vill att:

1) ingen annan har sett det här huset hos mäklaren, eller i tidningen eller på nätet,

2) vi är de enda som kommer och tittar på det och

3) säljarna tycker vi passar så bra in i huset att de bestämmer sig för att ge oss det, och

4) vi kan flytta in till helgen

Det är väl fullkomligt... realistiskt....?

4 kommentarer:

  1. Det såg väldigt fint ut, men säg inte det på visningen ;)

    "Oj, luktar det mögel?"
    "Den här behöver nog snart bytas"

    ...kanske är bättre kommentarer ;) Eller får man inte göra så?

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL! Hoppas att det blir ert. :-) Uppdatera oss.

    SvaraRadera
  3. jag håller tummarna att det blir ert!

    SvaraRadera
  4. De är verkligen ett superfint hus, inte många hus i jämjö som är så fina och moderna, ligger toppen vid "fyllestigen" med. Håller tummarna för er. Våra grannar ska sälja sitt hus med men kanske inte är toppen mitt emot jejjes föräldrar...lite väl nära kanske :-) marika

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.