måndag, augusti 09, 2010

LAPPTÄCKE

Jag fullkomligt älskar det shabbychickiga modet som man kan se överallt.
Det ska vara lantligt.
Romantiskt.
Vitt.
Jag trycker på Gillaknappen. Kan man göra annat?

Något som passar in i shabby chick-hem är lapptäcken.
Och hade jag inte tur som upptäckte att en av mina favoritbloggerskor lottar ut ett täcke.
Se här:



Vita rosor och förgätmigej lottar ut ett täcke, som man får välja om man vill ha i rosa, rött, grönt eller blått, samt romantiskt eller modernt. Klicka här för att delta Du också!


Tävlingen pågår till och med den 1/9
TÄVLINGEN AVSLUTAD!

Jag vill inte påstå att vårt hem är Shabby Chickt.
Än.

2 kommentarer:

  1. Så fint! Är så himla mysigt med lapptäcken :-)

    Jag fryser in maten i glasburkarna i af och det har funkat bra och han äter maten!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen lapptäcken. Så fina.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.