söndag, augusti 29, 2010

MELLANGÄRDET

Jag får ibland så ont i mellangärdet att jag, på riktigt, tror jag ska dö.
Det hände idag igen, tredje gången det händer, och alla gånger har hänt efter förlossningen.
Inte för att jag tror det har med den att göra men man vet ju aldrig...
Är det någon som vet vad det kan vara?

Det kommer smygande och sen gör det så ont att jag inte vet om jag ska ligga, sitta eller stå.
Det går över efter cirka 20 minuter, och efter mår jag riktigt riktigt illa och blir lite yr och jättetörstig.

Jag ska ringa vårdcentralen imorgon, jag ska.
Men är det någon som varit med om samma?

6 kommentarer:

  1. Grattis Fia, du har blivit dragen som vinnare i smultronbyns facebook tävling. Du får välja en valfri mössa från smultronbarn. Kika in i här http://smultronbyn.noxshsop.se/index.php?category_id=31
    maila oss vilken mössa du väljer och storlek, se så den finns i rätt storlek. info@smultronbyn.se

    Stort grattis!

    SvaraRadera
  2. Men usch. Jag har inte det. Kolla upp det där tycker jag. Lycka till! Och kram.

    SvaraRadera
  3. Jag kan tänka mig hur du upplever det. Jag hade det mycket innan, mitt blev bättre av att jag kröp ihop i fosterställning viktiga var att dra upp benen mot magen.. jag fick konstaterat att det var magkatarr. Men har tack och lov inte upplevt detta på flera år!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig glömde jag ju skriva också! Kram

    SvaraRadera
  5. Det låter som du har gallstensanfall. Kolla upp det!

    SvaraRadera
  6. Åh tack Smultronbyn för det och tack alla för tips och kommentarer om vad det kan vara. Jag ska ringa VC imon,,, idag har det helt enkelt inte funnits tid. Men har googlat lite och ja Johanna, det verkar som att du har rätt.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.