måndag, augusti 16, 2010

NJUTER EXTRA

Idag är det måndag och det är en måndag som innebär första jobbdagen efter semestern för en hel del människor i vårt avlånga land.
En del har jobbat ett par veckor redan men för många innebar gårdagen ångest inför att semestern "redan" är över. Vart tog veckorna vägen?

För mig innebär det en extra eftertanke att jag har det underbart bra som får vara hemma och njuta av ledigt med Elin (och även med Jeje ytterligare ett par veckor).

Idag fick jag sovmorgon och har precis käkat frukost.
Dags att borsta tänderna (åt makrillmacka).

So long!

1 kommentar:

  1. Och äntligen skall läkare börja jobba igen så man får kontakt med de!
    :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.