måndag, augusti 02, 2010

RAPPORT

Vissa tar foton och skriver "Dagens outfit".
Andra skriver "Matrapport" och berättar vad de ätit under dagen.
Haha.
Haha säger jag bah. Jag borde deltaga och ge er också ett gott skratt.

Hade jag tagit ett foto av mig idag hade jag skämts resten av året-
jag har klätt min något överviktiga kropp i ett par urväxta jeans som hänger i asen och ett linne från typ 1995 som legat i garderoben sedan inköpsdagen och det hittade jag härom veckan och fick en "heyhey-ett-linne-som-aldrig-använts-då kan-vi-ta-fram-det-så-känns-det-som-om-jag-varit-på-shoppingtur"-känsla. Typ.

Hade jag skrivit en matrapport hade jag skämts ännu mer, resten av livet kanske-
Frukost: 2 smörgåsar med leverpastej och en mugg kaffe.
Lunch: blev ingen idag, utan det blev mellanmål/fika som bestod av 1 1/2 minibaguette med ost och gurka. Och tre muggar kaffe. En knippe vindruvor och två Tom &Jerry-kex slank ner också.
Middag: stuvade makaroner och fem köttbullar.
Efter det hittade jag en burk salta björnar och tog två. Eller var det tre. Kanske fyra.. A ja. Whatever.
Min viktklubbscoach (om det funnits nån) hade dödat mig. Kanske borde jag ha en viktcoach?? Nån av er som skriver rapporter kanske vill ansluta er till mitt nätverk och hjälpa mig; en småbarnsmorsa som absolut inte har tid att fundera över HUR men som VILL nå målvikt och det är 15 kg lättare. Gärna innan september... Det hade varit bra om det går innan den fjortonde augusti också men det kanske är för snärjigt?

JaA. Det var vad jag hade att rapportera.
Ni scrollar nog med spänning neråt nu för att få se min sassy outfit men si det fååår ni inte.
Där går min gräns för personliga inlägg.
Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.