onsdag, augusti 18, 2010

RUN FIA, RUN

Yes.
Nu har jag bestämt mig.
Det är ett steg i rätt riktning; att bestämma sig. Sätta ner foten och inse att näääe, nu får det vara nog på allt svullande och inte bry sig om att magen faktiskt inte blir mindre om jag inte gör nåt åt det. Graviditetskilona är borta. Det som är kvar är överflöd.
Det har jag insett...
Tog ett tag.
Men wtf. NU ÄR DET DAGS!!!
Igår beställde jag träningskläder på nätet, som kommer med posten inom ett par veckor.



Jacka 349:-
Tights 299:-

Men jag beställde inte tightsen.
Ingen vill se mig i ett par tights. Jag lovar.
Det blev dessa byxorna:
Sportbyxa 299:-
                                                       Kläderna finns härH&M

Och NEJ jag blir inte sponsrad av H&M. Tyvärr. Men jag sponsrar dom kan man säga. Det blir mycket handlat där på ett år. Det sa i alla fall Bonuscheckarna som kom hem igår. Give and take kan man kalla det om man vill.

1 kommentar:

  1. You go girl. Jag har bokat in mig på gymmet på lördag. Hej vinter och höst och hej mindre rumpa och lår. Hej starkare rygg.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.