tisdag, augusti 10, 2010

SIFFROR

Detta är det 1601:a inlägget. Hur orkar ni ;)?

53 följare har jag nu. Alexandra anslöt sig igår, Agnes för ett tag sedan och Mollamaja också. Har ju glömt att välkomna er. Fy mig. Så; hjärtlisch wälkomna är ni i alla fall! Och kul att det även redan är ...

...32 som gillar min FB-sida! Jag klickar på Gilla-knappen för detta. Gå in och gör det ni också :) Här

En present från sambon låg det hemma till mig idag när jag kom hem från den kuliga playdaten med Liten Blir Stor och hennes söta Ellen. Blommor till kökshyllan och pengar till helgens utgång. Naaaw, smälter ni nu? Som jag gjorde :)

Ett par skor och massa kläder i storlek 80 fick Elin idag av Ellen. Jag har tittat igenom kassen nu. TACK!! Tusen och åter tusen tack. Så mycket fint det var :)

En usel telefon har jag. Ja den är väl inte usel i sig. Jag älskar min iPhone men den har börjat kracka ur. Stänger av sig själv lite då och då. Som alla mina telefoner gjort typ. Vad gör jag för fel??



Fem fotos av... ja jäklar;
Det är ju jag!

2 kommentarer:

  1. Iphonen kanske behöver uppdateras! Brukar hjälpa!!

    SvaraRadera
  2. Uppdatera eländet. Det gjorde jag.
    Jag ser också fram emot 1601 inlägg till//Stalker-Ellen

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.