onsdag, augusti 04, 2010

SJÄTTEMÅNADENMAGE

Jag kan sakna att vara gravid. Det var så himla mysigt.
Jag är fortfarande rätt rund och go, det kan man verkligen säga.
Men denna magen klappar man inte.

Jag har typ sjättemånadenmage nu. Men den har ju burit nåt underbart och jag får skylla mig själv att jag inte tänkt mer på vad jag ätit och så. Är för gla´ i mat och godis. Så är det.
Men snart blir det andra bullar!
Rågbullar.
I denna kulan låg Elin; världens finaste flicka som är värd varenda bristning och extrakilo.

3 kommentarer:

  1. Har inte varit gravid någongång men kan tänka mig att det känns speciellt! Njut du av livet istället för att oroa dig för en mage.. Tror nog inte den är så farlig av de bilder man har sett på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh. Du är jättejättefin.

    SvaraRadera
  3. Låt inte utsidan störa dej,lev och njut av tiden hemma med Elin o Jeje,du är den bästa mamma för
    Elin och Jeje älskar dej med hull o hår vare sig
    med eller utan s.k. volanger och vi har den finaste o mest omtänksamaste svärdotter i världen.Det kommer en tid då du får lite mer tid
    för dej själv,men nnnjjuuuttt nu medans tiden är
    för snart är sommaren slut.
    Farmor o Farfar

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.