torsdag, augusti 26, 2010

SKRATTA ELLER GRÅTA?

Ibland får man höra saker som gör att man inte vet om man ska skratta eller gråta.
Jag höll bokstavligen på att trilla av stolen idag när jag fick info om en sak.
Och tidigare i veckan var det en annan grej som man bah ehhh hallååå, är det nån hemma där eller.
Och tyvärr kan jag ju inte förtälja ett enda litet ord här.
(Det var knappt jag vågade skriva detta...)

Vad vill jag säga med detta?Det vet jag fasen inte.
Antar att det var i brist på annat.
Men ibland ... eller ja låt mig formulera det så här:
Jag upphör aldrig att förvånas över hur människor ibland behandlar sina medmänniskor. Och med det sagt har jag inte sagt att jag alltid är exemplarisk, men jag försöker alltid och tänker efter mera nu än förr på vad jag säger och vad jag vill ha ut av både vänskap och "vänskap" och andra relationer, och jag har de senaste åren ändrat mitt tänk mycket gällande just hur man ska bete sig och agera, att andra kanske inte uppfattar mig som jag ser mig, att man ska tänka positivt och faktiskt lite mer ego och ja... osv osv.

Så.
Det var den avreageringen.
Hej så länge.
Åter till garderoben. Som jag faktiskt börjat ta tag i.

2 kommentarer:

  1. Ja, ibland vet man inte vad man ska säga... Det finns skumma människor överallt! Ha det toppen i garderoben!

    SvaraRadera
  2. Ja man undrar ju verkligen hur en del tänker... Men alla är olika och vissa VÄLDIGT olika haha!

    Det är ju en stor engångssumma för en sån overall men som du säger kan man få tillbaka mycket av det om man säljer sen. De som ligger på tradera nu är redan uppe i 7-800.

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.