fredag, augusti 20, 2010

SNART ETTÅRS-KALAS!!

Skruttan fyller snart ett år.
Shit!
Tänk att det är ett år sedan som världens finaste tittade ut ur min mage :)
Tiden har gått så snabbt och samtidigt som det är skrämmande hur fort det går, samtidigt är det ju så kul med alla utvecklingsstadier och man vill bara framåt, framåt, framåt. Men ändå inte.
Hur som:

Det är dags att planera kalas snart.
Jag som brukar vara ute i god tid (eller brukade är väl egentligen rätt) ska snart ta tag i funderingarna och vad passar då bättre än en tävling som dök upp!?
Jag är med :)


"Jag tävlar om ett presentkort på Barnkalaset.se hos Muppsan - Var med och tävla du också! Välj mellan 55 olika kalasteman till kalas, tex, Prinsesskalas och Star Wars kalas."

1 kommentar:

  1. Jaa, Nellie fyller 1 år på tisdag :) Galet! Vi har kalas för släkten på söndag och för hennes småvänner på tisdag :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.