måndag, augusti 16, 2010

TÄVLING I SAMARBETE MED BAMBA

Det är dags för en tävling och denna gång i samarbete med BAMBA.
Bamba.se har leksaker för alla barn i åldrarna 0-10+.

Så här beskriver de sig på sin hemsida:
”Bamba levererar bara kvalitetsleksaker från de allra största varumärkena, helt enkelt de sakerna som du vill att ditt barn skall ha. Vi har kanske inte alltid allt men det bästa! Bamba finns på din skärm för att ditt köp skall vara så enkelt och bekvämt som möjligt. När du valt dina leksaker är det Bambas uppgift att leverera dem hem till dig så snabbt och säkert som möjligt. Vi nöjer oss inte bara med det, för Bamba vill också vara din vän, genom att alltid finnas till hands via mail och telefon och svara på frågor som kan uppstå under resans gång.”

”Jag tävlar om ett presentkort från Bamba hos MammaFia


Alla deltagare har en lott. Reglerna är mycket enkla:

1. Bli ett fan av/gilla Bamba på Facebook. Här hittar ni dit.
2. Skriv en kommentar till detta inlägg med ditt namn och kontaktuppgifter för att visa att du är med och tävlar. På så vis kan vi efter tävlingens slut kontrollera att du som vinner har blivit ett fan av Bamba. Om du inte vill synas här med ditt namn så skriv bara i kommentaren att du deltar samt maila mig på fia@mammafia.com.

Du behöver alltså denna gång vara medlem på Facebook för att kunna tävla,
och är du inte det redan så kan du enkelt bli det på http://www.facebook.com/.
Det är lätt och det är gratis!

Om du vill länka till tävlingen så får du gärna använda bild och text ovan,
men det är inget måste.

Avslutas 31 augusti klockan 23.59 och vinnaren presenteras här hos mig kort därefter.
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

27 kommentarer:

  1. Vill väldigt gärna vara med i tävlingen! Skickar ett mail till dig bums!

    /Linda E

    SvaraRadera
  2. Jag gillar BAMBA och har mailat FIA. :D

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/august/bamba-318.html

    info@annakarlsson.se

    Jag gillar Bamba på FB, heter Anna Karlsson

    SvaraRadera
  4. jag gillar bamba :)
    heter mathilda eriksson på fb :)
    annamathildaeriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Såklart jag gillar Bamba på FB!

    namn: Linda Sebek

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar och är redan ett fan av Bamba på facebook, ni hittar mig under namnet Sandra Li :)
    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvaraRadera
  7. Jag vill också vara med!
    Har gillat på FB! KRAM

    *håller tummarna*

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med!
    Gillar redan Bamba på Facebook...namn Lotta Sundin.

    Ha de bra =)

    SvaraRadera
  9. Jag är med och jag gillar på fb. Heter Stina gu där...

    Kram Stina
    fladdor@gmail.com
    http://fladdor.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. hejhej!
    jag är jätte gärna med och tävlar. har blivit ett fan av dem på facebook och jag har även länkat från min blogg: http://deliciously.se/2010/august/tavlingar.html

    kram Nina
    nina_bergquist@bergnet.se

    SvaraRadera
  11. jag är mer än gärna med och tävlar!
    Jag gillar redan på Facebook
    Heter Angelica Broman på FB- Bamba.
    http://angiethehappiest.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill absolut vara med och tävla. :)

    Jag är alla redan ett fan på facebook. Hoppas att det räknas ändå?

    Jag har också länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/august/tavling-presentkort-bamba-318.html

    Hoppas på tur! ♥

    Vill inte skriva mitt namn här så jag har också mailat. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag gillar Bamba på Facebook & vill absolut vara med i denna tävlingen! =)

    zebramyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar om presenkortet hos Bamba. Är redan ett fan av Bamba på facebook. (Sandra Li)

    Har tipsat om tävlingen i min blogg!

    /Sandra (sandra.li@hotmail.com)

    SvaraRadera
  15. Klart jag vill vara med =)
    Jag är med i deras grupp på FB - Veronica Bredland Bråten

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med. Emeli Falk på facebook.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag är med såklart och länkar också på: http://theotott.blogg.se/2010/august/bamba-318.html

    Jag har blivit ett fan på facebook också under malin rautila! hoppas på tur!
    Ha det bra så länge!
    Kramar Malin (malin_rautila@hotmail.com)

    SvaraRadera
  18. jag vill vara med och tävla.. gillar på facebook(catharina ottosson)

    länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/august/1-september-bamba.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar. ;D

    bloodsband@live.se

    Annica Nilsson

    SvaraRadera
  20. Jag gillar Bamba på Facebook, heter Carolina Åhsberg.

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  21. Jag är med o tävlar. Jag gillar sidan på facebook och jag har även tipsat andra från min blogg.

    http://www.sjubarnsmamma.com/2010/08/jag-tavlar-hos-fia.html

    Nu hoppas jag på tur.

    SvaraRadera
  22. Jag är supergärna med. :) Gillar på Facebook och mitt nämn där är Rebecca Andersson

    Har länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/august/318-bamba.html

    SvaraRadera
  23. Har gillat på facebook heter Emma Karlsson där...

    Och har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/august/tavling-hos-mammafia.html

    mvh emma

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag är med och tävlar och är redan ett fan hos dom så på fb heter jag; Hannele Rantamäki

    /
    H
    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  25. Hej

    Jag är gärna med och tävlar i din underbara tävling och skulle jag bli den lyckliga vinnaren så skulle jag nog välja lego duplo Stenbrott.

    Jonas
    the_bosch_man@hotmail.com

    LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/08/tavling_6076.html

    SvaraRadera
  26. jag är med och tävlar! Jag gillar BAMBA på facebook, alexandra tkauc.

    (alexandra.tkauc@hotmail.com)

    SvaraRadera
  27. Hallå där!!
    Jag vill gärna vara med,har tryckt på Gilla knappen. Har även tipsat mina vänner om sidan.
    Jag har ju fyra barn så detta vore ju fint att vinna.
    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    (A.Jonsson)
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.