lördag, augusti 07, 2010

TEKNIKENS UNDER

Jag har ju en Facebook-sida, det har ni väl inte missat?! :) Jag börjar bli fundersam om det går att komma in på den eftersom det "enbart" (jag är så klart oerhört tacksam för ALLA som gillar detta) är mina Facebookvänner som kan gå in på den, eller?
Ni kan väl testa!
Melinda; du kommenterar ju rätt ofta. Kan inte du vara gullig och testa? Eller nån annan frivillig. Bara så jag vet, för annars får jag kolla inställningarna på FB :)
Kramis till er och hoppas ni har en underbar lördag!

UPDATE: För att kunna kommentera klickar ni på "gilla"-knappen på min FB-sida. Då ska det funka att både se allt och att skriva kommentarer. Hoppas jag. Hojta annars!
MammaFia

Marknadsför din sida också

5 kommentarer:

  1. Om jag hade FB skulle jag göra det bums. Jag är dock emot detta spektakel. Inte generellt alltså. Bara för min egen del :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag kom in på din sida och kunde se dina kommentarer! :)

    SvaraRadera
  3. Däremot kunde jag inte skriva några kommentarer alls på den så du måste nog gå in i inställningar och rätta till så att alla kan skriva kommentarer!

    SvaraRadera
  4. OK Fräsigt; det är ju upp till var och en =)
    TACK Melinda! Ska kolla upp genast. Vad snällt av dig att kolla =)

    SvaraRadera
  5. Facebook är faktiskt ngt som jag hittills har lyckats hålla mig undan ;)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.