söndag, augusti 29, 2010

UPP MED TUPP

Jag somnade 21.15 igår.
Det har inte hänt sen Dacke red känns det som... Skönt var det i alla fall.
Inte för att jag är utvilad idag, då jag varit uppe med Elin klockan 05.10 (fast då borde jag enligt antal sovtimmar vara utvilad) men det var skönt att somna när  jag var trött. Jag gick cirka en mil igår. Det var skönt det, och kanske det bidrog till tröttheten. Min kropp är definitivt inte van vid varken det eller så mycket luft, men sidu kroppen: det är bara att vänja sig för nu har jag bestämt mig!

Idag är det dags att träffa gamla gymnasiekompisar. Eller ja de är ju inte gamla... I så fall är jag också gammal ju... men vi är kompisar sedan gammalt :).
En av dom har precis fått barn no. 2 och det ska bli så mysigt att få se och bebisgosa lite samt uppdatera oss alla om vad som hänt sedan sist vi sågs.

Vi hörs under dagen.
Hej Sköna Söndag och hej fina läsare :)

2 kommentarer:

  1. oj, 5.10 det var tidigt!
    heja heja till motionerandet :) jag tror jag sätter igång snart jag med, ska bara fixa ngn bra musik i lurarna :D

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.