tisdag, augusti 10, 2010

VAD SKA JAG HA PÅ MIG NÄR...

... jag ska gå ut till helgen??
Jag kan inte minnas när jag sist var ute på krogen.
Jo, om jag tänker efter.
Och inte överdriver.
Så var det februari 2009-
det var ett tag sen med andra ord.
(och för er som har varit uppmärksamma beror det ju på barnafödande och allt som därefter följer) (Underbara grejer, jag klagar inte.)

Jag vet ju att 2010 ska man ha rosévin med sig till förfesten.
Så det ska jag ha.
Man vill ju visa att man ge ett sken av att man hänger med.
Vad mer?
Duger jeansleggings och en tunika eller är jag helt ute då?
Äh förresten, vem fanken bryr sig?

Mitt partyhumör räcker och lite extra piff.
Och kläderna då förstås. Där var det på väg att bli ett hiskeligt missförstånd med meningsbyggnaden.

Shit vad kul det ska bli!
Är det inte lördag snart?

5 kommentarer:

  1. Haha, visst känner man sig som en 40-årig tant så fort man ens börjar fundera på att gå ut nuförtiden?
    Än har jag inte varit ute och röjt sedan Elliot föddes, ser fram emot det med skräckblandad förtjusning ;)

    SvaraRadera
  2. jeansleggins och tunika blir finfint! (säger en som varit på 2 fester sen 2009 :P)

    SvaraRadera
  3. Leggins och tunika blir alldeles perfekt. :-) Åhh ha en riktigt härlig utekväll. :-)

    SvaraRadera
  4. Å men vad ska jag ha på mig då??
    Tycker att vi köper en box rosé och delar på, du, jag o L :-)
    Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Klart du kan ha jeansleggings och tunika! :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.