tisdag, augusti 24, 2010

VILJA vs SKA

Detta vill jag idag:

... ta kort på fler kläder och lägga ut på Tradera

... göra iordning foton som ligger i en hög, ska in i album

... städa garderoben. Men det hänger ihop med ettan

... ut och springa. Det är sant. Jag vill det. Men har inga kläder. De kommer med posten om ett par dagar

... bära ner oanvända grejer i källaren

Detta ska jag idag:

... fika med goda vänner.

Och det hänger ju helt på hur länge vi sitter och surplar och jiddrar, för sitter vi tillräckligt länge slipper hinner jag inte göra så mycket mer.

2 kommentarer:

  1. hehe, surra lääänge då :D

    SvaraRadera
  2. Hehe, usch, nu påminde du mig om hur mycket som finns på MIN att göra-lista... och vilket långsamt tempo jag har när det gäller att bocka av den :P

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.