söndag, augusti 08, 2010

VISSTE NI:

Jag gjorde en sån här lista här i maj månad, efter att ha sett idén hos Muppsan o Nikita.
Nu kommer det ännu en!
Kopiera gärna och skriv en kommentar så kan jag gå in och läsa hos er. Alltid kul med lite onödigt vetande :)
Visste ni
att jag vill köpa en ny sittvagn till Elin
att jag har varit ansvarig för en blomavdelning på en stormarknad. Fast jag knappt vet hur en blåklocka ser ut
att min senaste kyss var mysig.
att jag lyssnar mycket på musik. Nästan all vaken tid faktiskt
att jag funderar på hur jag skulle vilja ha mitt drömhus. Om jag hade obegränsat med pengar
att jag pratar så snabbt ibland så jag knappt hinner med själv
att jag inte gillar spindlar
att min första riktiga kyss var under en klassresa och jag var inte vid mina sinnes fulla bruk direkt om man säger så
att jag avskyr när folk snackar blaja och skryter om sig själva
att kärlek måste jag känna, annars mår jag inte bra
att jag gillar att vakna upp och höra Elins ljuva stämma som kallar på mig
att jag alltid kommer i tid. Nästan
att jag är förälskad i ön vi var på förra veckan
att sist jag grät var säkert till nåt på TV. Är oerhört blödig
att min mobiltelefon typ är mitt liv. Häri har jag allt
att när jag vaknar på morgonen försöker jag alltid minnas vad jag drömt
att innan jag går och lägger mig kollar jag alltid mail, Facebook och Hemnet på mobilen
att jag just nu tänker på kommande vecka och hur jag ska hinna med allt
att i morgon är det måndag igen. Vart tar veckorna vägen?
att jag hoppas att husen vi ska kika på den närmaste tiden är bra och att inte alltför många är intresserade så budgivningen rasar i höjden
att jag verkligen vill flytta till hus NU


Elin och jag skickar en PUSS!
(Bild tagen den fjärde på ön)

6 kommentarer:

  1. vad fina ni är. Jättejättefina. Jag är lite sucker för sådana där små info-grejer. Så lätta att ta sig igenom och kul att läsa.

    SvaraRadera
  2. Hihi! Kul!
    Och lite intressant.
    Ha en skön söndagskväll!

    SvaraRadera
  3. åh, tack så mycket, hoppas att du stannar :)

    SvaraRadera
  4. Heej !!
    jag tror min radio kommer från rusa, kika där!
    vet att även siba haft såna där retro radios =)

    SvaraRadera
  5. Klart jag ska göra listan. Jag äääälskar listor! :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.