söndag, november 28, 2010

DAG 02- MIN 1:A KÄRLEK

Fortsätter utmaningen med dag två och det är då jag ska berätta om min första kärlek.
Min första kärlek hette Jonas, och gick i min Lekisklass.
Han brukade dra mig i håret och jaga mig, och mamma sa att det var bevis på att han gillade mig. Detta förstod jag inte alls utan grät och trodde att han hatade mig.
I alla fall, jag var kär i honom under hela läsåret.
Kär var jag men vi pussades aldrig.
Det började jag inte med förrän... ja det får ni ju höra om en annan dag
Min första äkta riktiga, besvarade kärlek lever jag tillsammans med nu. Jeje. My love.

Detta var dag 02 i utmaningen. För mer info läs här. Likaså läs där för vilken dag jag ska förtälja om min första puss.
Bild lånad av http://www.miniskunk.se/ som har massor med fina bilder o annat till salu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.