måndag, november 22, 2010

TACK SNÄLLA MAMMA Z!

Jag har fått en award av Mamma Z.
Man tackar och bockar!

Femstjärnigt minsann. Enligt Mamma Z
Som vinnare ska jag kopiera in bilden i min blogg och skriva 7 saker om mig själv. Sen ska jag skicka vidare awarden till sju personer.
Ok.
Om mig:
1. Jag är ganska PeEmEssig för tillfället så watch out
2. Jag behöver choklad när jag har PMS men går ju samtidigt på (mjuk)GI. Får bli lite mörk choko imorgon
3. Var lite bakis igår- det var fyra månader sen sist. Man uppskattar festerna mer numera.
4. Anser inte för den sakens skull att man måste dricka för att ha kul men om jag dricker är jag kul- tycker jag.
5. Kan inte ha två ljud på samtidigt. Om TV:n står på får jag krupp om Jeje sätter på radion samtidigt. Skulle han prata uppepå det... Ridå.
6. Jag har lite lite lite ont i halsen- eller ja- rätt mycket ont i halsen. Men det har vi inte tid med just nu så operation ignoration pågår.
7. Nu ska jag gå och sova.

Natti natti!
Oh nej just det, höll på att glömma! Sju stycken som får awarden:
mina underbara följare
mina underbara följare
mina underbara följare
mina underbara följare
mina underbara följare
mina underbara följare
mina underbara följare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.