torsdag, december 02, 2010

DAG 06- MIN DAG



Det har varit en rätt hektisk dag då en av tre där jag jobbar var hemma för VAB. Jag har svarat på cirka 150 samtal. Efter typ 70 "välkommen till..." är man lite trött på att höra sig själv. Men jobbet är ju störtkul så det bekommer mig inte så värst.
Mest synd om bordsgrannen.

En gång gjorde jag bort mig.
Personalchefen ringde och jag skulle väl skoja till det lite.
Tror han hajade det så innan jag hann skojsa sa han "du är på högtalaretelefon, sitter i budgetmöte...".
Jodå så att. Hela ledningen on speaker phone. Lite Bridget Jones där. Men det gick fint.
Tror jag.

Efter jobbet fick jag god pastasallad av sambon, lek med Elin och fikamys med hennes faster.
Diskat.

Nu ligger jag på soffan, väntar på att en maskin tvätt ska bli klar och hängas. Sen blir det Robinson ute i soffan här och Vampire Diary i sovrummet på den Tv:n.

Det var min dag det!
En vanlig vardag i MammaFias liv. Exciting isn't it:)

2 kommentarer:

  1. Ojoj, det låter som ett hektiskt jobb! Hade många många samtal på mitt förra jobb. Vart lite mindre telefonpratande på fritiden då ;)

    SvaraRadera
  2. Lilla snuttan är så söt på kortet som du har på din blogg där hon ligger och ler, en sån vill moster ha i julklapp från henne:) kram på er.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.