måndag, december 13, 2010

DAG 13- DEN HÄR VECKAN

Denna veckan händer det grejer.
Om man ser till avseendet inköp. Julstök. Jobb. Julmys.

Jag har äntligen tagit tag i mig själv och ringt doktorn så ska kolla upp min mage. Det är nåt fel; antingen är det gallan eller magkatarr. Pest eller kolera känns det som, men lika bra att ta tag i problemet. Jag gör alltså verklighet av mitt nyårslöfte typ innan jag ens avgett det. Bra där MammaFia.

Jobba ska jag göra. Jag ska bland annat arrangera en julträff. Den äger rum på torsdag. Kanske dags att planera lite nu. Jag får ta tag i det under morgondagen.

Julklapparna var ju klara. Trodde jag ja.
Sju stycken kvar. Yeah. Jag får ta tag i det under veckan. Helst innan nästa torsdag.
PS. Detta var dag 13 i Utmaningen 30 dagar. För mer info läs här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.