onsdag, december 15, 2010

DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Jag är, vad man skulle kunna kalla det, en redig liten dagdrömmare.
Jag kan titta ut genom fönstret och drömma mig bort. Bilda de alldeles tokigaste tankar som till exempel att jag sitter uppe på molnen och alla där nere är mina dockor som...
Nähä??
Det var inte riktigt det som menades med "Mina Drömmar"?

Okeeeej. Drömmar as in jag vill-jag önskar-jag-trånar efter-drömmar.

Jag drömmer om ett lyckligt liv tillsammans med Jeje och vårt (kanske kommande så våra, och NEJ jag är inte gravid. Än) barn.
Jag önskar att alla våra nära och kära får vara lyckliga och ha hälsan också. Ja att hela världen får vara lyckliga o ha hälsan faktiskt, det önskar  jag. Fred på jorden.
Sen skulle jag självklart vilja ha materiell och ekonomisk lycka också men framför allt själslig, kroppslig och relationsmässig sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.