torsdag, december 16, 2010

DAG 16 - MIN FÖRSTA KYSS

Kyssen nummer ett minns jag tydligt.
Även om jag inte var vid mina sinnes fulla bruk.

Det var under klassresan i nian (jag vet, jag var lite sen vad gäller det där).
Vi var i Spanien och det var vår klass samt säkert fjorton andra nior som hittat till partystaden Malgrat de Mar. Jag var lite på snusen (faktiskt första fyllan också men det hör ju inte hit) och på discot hamnade jag bredvid den inte snyggaste, men absolut coolaste, killen i vår klass. Han sa att han ville kyssa mig.
Det fick han.

Jag fortsatte sedan festa natten lång och innan klassresan var över hade jag kysst sju killar. Killar från Landskrona, Borlänge och England. French Kissing in Espana. Det hör inte till historien egentligen kom jag på nu. Men what the heck. Nu vet ni det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.