fredag, december 17, 2010

DAG 17 - MITT FAVORITMINNE

Vad tråkig jag är.
Eller egentligen inte för anledningen till att jag menar att jag är tråkig i detta inlägget är för att jag inte kan välja ut ett minne.
Ett favoritminne från en 35-åring-
yeah right. Det finns ju så många!!

Men ett, så klart favoritminne om jag nu ska nämna ett enda, är födseln då Elin kom till världen.
Vår lilla sockersnuffssa som är det bästa och finaste som hänt oss.
Så nära vi kom varandra jag och Jeje. En förlossning kan vara ett otäckt minne för många men för mig var det faktiskt fantastiskt trots smärtan och så vidare.
Det är ett mirakel som sker ju! En efterlängtad människa kom till världen och vi kunde inte vara lyckligare. Tillsammans fixade vi det. Elin, Jeje och jag.
Så helt klart ett favoritminne ur mitt liv.

2 kommentarer:

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.