söndag, december 19, 2010

DAG 19 - DETTA ÅNGRAR JAG

Jag ångrar ingenting.
Eller?
Jo visst finns det grejer jag helst skulle vilja radera ur mitt minne men...

Jag gör hellre saker jag ångrar än att jag inte gör saker som jag ångrar.

Nu är ni säkert jättenyfikna på nåt jag ångrar??
En grej jag ångrar är alla gångerna jag tänkt att jag ska ringa eller hälsa på nån och så hinner de före. Man liksom bara "Amen vad fasen. Jag skulle precis ringa dig".
Yeah right tänker den andra. Visst.

Jag är usel på att höra av mig till folk. Jag måste verkligen bli bättre.
Eller som nån klok sa:
"Man är väl två i en kommunikation eller?"
Jo. Men ändå. Jag får så hiskeligt dåligt samvete av sånt.

2 kommentarer:

  1. Hej Fia! Hoppas att ni tre mår bra! Känner verkligen igen mig i det där med att man TÄNKER hälsa på folk...och så blir det aldrig av! :)

    Här kommer iallafall en julhälsning från huvudstaden! ;)


    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Just nu pågår det flera roliga tävlingar i min blogg! Du hittar dem i högerspalten och kan vinna:

    - Presentkort på SUMOpix värde 300:-
    - Nappbehållare från Nizzy.nu
    - Haklapp från JaMs Design
    - Mockasiner från DobiDobi.se

    Delta gärna! Lågt antal deltagare, så större chans att vinna!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.