fredag, december 31, 2010

DAG 30 - ETT SISTA ÖGONBLICK

Sista inlägget i utmaningen "30 dagar" blir lite av en Årskrönika.
Jag kan blicka tillbaka på detta året med glädje även om sorg varit inblandat.
Det har varit ett av de bästa åren i mitt liv med elva månader tillsammans hemma med Elin, Jeje och umgänge med familj och vänner.
Sorgset att Bonusfar lämnade jordelivet (men han lider inte mer). Han är saknad varje dag.

Jag tycker, trots att jag velat hinna mer, typ träffa fler, träffa vissa oftare och rest mer, att jag hunnit med det mesta och de flesta och en av de bästa sakerna var så klart att vara föräldraledig och att jag under den tiden fick ett jobb som passar mig som handen i handsken så jag sa upp mig från det jag hade.
Av ett eller ett par hundratal sökanden fick lilla jag Jobbet. Själva grejen att få det stärkte min självkänsla nåt enormt och dessutom är det verkligen ett jobb som har allt plus lite till som jag söker och vill ha i arbetslivet. Jag är tacksam så in i för det. Det är svårt att förstå fortfarande.

2010 var överlag lovveley.
2011 kommer att bli minst lika fantastiskt, det är jag säker på.
Det blir ju som jag brukar säga, vad jag gör det till.

GOTT NYTT ÅR till er alla!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År Fia! Håller med dig 2010 var lovely..men jag tror 2011 blir magiskt! Kram Tiina

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.