tisdag, december 14, 2010

ÖRONHÄNGEN FRÅN MISS DEE!!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!
Nu har DU chansen att vinna dessa superduperfina örhängena "Hampton" från Miss Dee.
De är en storsäljare och jag har fått äran att lotta ut ett par.


ALLA kan vara med, oavsett om du har en blogg eller inte och det är rättvist: alla får varsin lott.
Det du behöver göra är att
1) Gå in på missdee.se och välj en favorit. Skriv sedan i en kommentar här vilken produkt du gillar mest ihop med dina kontaktuppgifter.
Sedan behöver du inte göra mer men ett plus i kanten är om du gillar Miss Dee på Facebook och ytterligare en guldstjärna får du om du gillar MammaFia på Facebook. Du kan även givetvis låna bild och tipsa om tävlingen på din blogg eller webplats men det är inte nåt krav.
Tävlingen avslutas nu på söndag, den 19 December 2010
Miss Dee kommer att skicka ut vinsten så vinnaren hinner få paketet innan julafton*. Alltså kan du få en liten julklapp, eller om du vill; ge bort dom till någon lycklig själ :)
*Med reservation för postgången

30 kommentarer:

  1. Jaaa vill vara med. Jag har två armband som favvos... St Maxime brunt och nice... VILL HA!

    Puss å kramen.

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå vara med!!
    Favoriterna är alla fina combinéringar, skulle kunna tänka mig ett gäng till =)
    Och så fick jag en massa + i kanten....gillar både dig och miss dee på fb.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Gillar de fina örhängena Hampton som jag ger till min dotter i julklapp om jag vinner???
    Skulle jag välja själv skulle det bli combine`ringarna

    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag gillade ringarna från Combiné, speciellt den med rosa stenar där det stod "Hope" på riktigt söt och den var även söt med texten "Love"

    mail adress ; duegully@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. http://www.missdee.se/web/prive.shtml

    Detta är vad jag fastnade för. Så snygg den skulle vara på min dotter. God Jul!

    marianne.eriksson373@gmail.com

    SvaraRadera
  6. jag fastnade direkt för örhängena hampton.. SUPER FINA!

    Kramar om

    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Jag gillar alla smycken när jag nu måste välja en kollektion så väljer jag Privé!

    Glömde ju skriva mejladressen tidigare:
    cilla.grip@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag gillar combiné bäst! :)

    hanna_oja@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Favoriten är alla fina combinéringar!
    carina.henemo@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill jättegärna vara med och tävla! Kollade in hemsidan och föll pladask för combinéringarna.. underbara! Håller tummarna för vinst!
    sarah_hakansson@hotmail.com
    Kram S.

    SvaraRadera
  12. Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/december/orhangen-1912-3.html

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag är gärna med och tävlar! Tyckte Combiné ringarna var supersnygga! :)

    länkar till din tävling här:
    http://linchies.blogg.se/2010/december/tavla-om-snygga-orhangen.html

    Kram på dig!

    angelica.ljungkvist@live.se

    SvaraRadera
  14. Nu får jag väl vara lite klyschig, men jag måste nog säga att örhängena du lottar ut är några av mina absoluta favoriter. Jag har tittat på liknande från Tiffany's, men de kostade skjortan och femtio. Annars älskar jag Combiné ringen som det står "Love" på, och har ett hjärta och en pärla :)

    SvaraRadera
  15. Hej! Är självklart med och tävlar om dessa fina örhängen.
    Min favorit är ringen Combiné!
    Jag gillar Miss Dee och mammaFia nu på facebook.
    Har tipsat om tävlingen i min blogg hära: http://tavlingarsomjagarmedi.blogg.se/2010/december/tavling-fina-orhangen.html#comment
    Håller tummarna

    Ha en forsatt bra Fredagskväll
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar :)
    Kram jeanette.helgesson@etanet.se

    SvaraRadera
  17. missade att nämna vilken som är min favorit hos miss dee. dem hade många fina smycken men jag tyckte extra bra om ringen som har två hjärtan i silver.
    kram jeanette.helgesson@etanet.se

    SvaraRadera
  18. jag vill jättegärna vara med och tävla :)
    Miss Dee har massa fina smycken, en favorit är ringen Combine :)
    Skulle vara underbart att vinna dessa fina örhängen och ge dom i julklapp, håller tummarna :D

    SvaraRadera
  19. Åh jag är gärna med! Jag älskade ringen från Combiné som var tredelad med rosa pärlor på, underbar!

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag älskar ringen från combiné som har 2 stora hjärtan på. ;D riktigt fin.

    Har gått med Miss De på facebook och gillar Mamma fia på facebook.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar såklart :)
    Har länkat här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/december/orhangen.html
    Jag tycker om silverarmbandet med berlock hjärtan.
    Kram Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. Jag tävlar!
    Fastnade för ringen med två hjärtan.

    pleasedontfeedthemodels@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Åh! Jag är med. Har gillat din blogg på Facebook också!

    Godu jul och kram!

    SvaraRadera
  24. Vill absolut vara med och tävla och min favorit är ringen med två hjärtan från kollektionen Combiné

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-miss-dee-orhangen.html

    Håller tummarna
    Kram Linda

    SvaraRadera
  25. Favorit är de fina örhängena som du lottar ut, så fina. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  26. Vore STOR glädje och lycka,
    om dessa örhängen min mamma fick smycka!
    Hon är genomgod och snäll på alla sätt,
    så snälla jultomten det vore inte mer än rätt... ;-)

    Jag har gillat x2! Och älskar Miss Deescombine-ringar. Så läckra...

    // Katarina

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och tävlar. Jag gillar verkligen deras Princess kollektion. Allt är fint.

    SvaraRadera
  28. Hej, vilken fin tävling!

    Jag gillar verkligen den där ringer med 2 hjärtan. Jag förstår inte riktigt hur man på hemsidan ska se vad de olika sakerna heter.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med! Dock hittade jag inga namn på produkterna. Men hela Combiné-serien va ju helt fantastiskt. :) Jag har en liten förkärlek för ringar. :P

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Om jag fick välja skulle det bli hela Miss Dee Princess serien eftersom alla mina tre tjejer verkligen älskar smycken! Hittade ina specifika namn på produkterna dock :-(

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.