lördag, januari 15, 2011

DET VAR BÄTTRE FÖRR (?)

Eller?

Det är en fråga till er egentligen, kära läsare.
Jag märker att ni tappar intresset genom att på ett halvår ungefär, sorgligt nog, tappat cirka 50% av besökarna.

SÅ:
Vad vill ni läsa om??
Elin?
Mitt liv som arbetande småbarnsmamma?

Eller mitt liv som sambo?
Tips på shopping, gratisprylar eller annat kul (?) som typ varenda blogg innehåller...??
Eller allt på en gång. lite lagom rörigt och förvirrat som mitt liv ju faktiskt är. Men alldeles, alldeles underbart.


Shoot.
Jag kan ta kritik.
Varför lämnar ni mig?

*buhuuuu. Fäller en liten tår*

3 kommentarer:

  1. Tycker du ska fortsätta som du gjort, en salig blandning av roliga och härliga inlägg! Och, så klart är det kul att läsa om lillans framsteg.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vet du Fia, jag är helt övertygad om att det egentligen INTE handlar om att folk tappar intresset för dig :) Du jobbar nu och har inte samma tid att besöka andra och mycket hänger ju på det, det märker jag själv - jag har absolut inte samma tid att besöka andra bloggare som jag hade innan jag började jobba och då blir det vissa dagar färre besökare - många hittar en ju genom ens kommentarer hos andra :)
    Så - jag tycker du ska fortsätta precis som du gör för det är precis så vi gillar dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad söta ni är, tack :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.