söndag, januari 16, 2011

KLÄDER TILL ELIN

Har köpt lite vår/sommarkläder till Elin.
Det är lika bra att vara ute i god tid. Annars är allt slut när jag väl kommit på att "oj det behövs ju kläder...!" Man hänger liksom inte med, hon växer så det knakar och det skiftar mellan säsongerna hejvilt.
Nu är det snart vår!
Härligt.
Detta köpte jag på H&M online:
Badset, 179 kr
Oj ett par skor till mig slank visst med i paketet (???) 129 kr
 
                                                                                       

Blus till Elin, 99 kr

Och denna kostade också 99 kr. Då kan man ju inte låta bli. Till Elin också
Pappa fick vara utan denna gången, men du Jeje: du fick ju en tröja sist. Även om den var sticksig så var den snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.