lördag, januari 01, 2011

NYTT ÅR...

... nya möjligheter?

Så brukar det låta ur var och varannan mun och så även ur min precis vid årsskiftet.
Men för min del...- ja jag är nöjd. Mer än nöjd med tillvaron så jag säger i stället:
"Nytt år. Fortsätter i samma stil"
För då blir det sjuhelsikes gott 2011.

Möjligtvis att jag ska:
... skära ner på chokoladen.
... Och socker.
... Kolhydrater.
Lite. Kanske.
Man ska njuta av livets goda men i måttlig mängd.
Jag ger inga nyårslöften för de bryter jag bara.
M&M= Lågt GI. Vilken lycka! Fyll förrådet Jeje.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade ett härligt nyår och god fortsättning =).

    Onsdag ska vi iväg men fredag kanske?
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.