söndag, januari 09, 2011

OM ATT SNART FYLLA 35

Asså, egentligen bryr jag mig inte om min ålder.

Bullshit!
Klart jag bryr mig.
Rynkorna blir fler. Liksom de grå silverstänken i huvet. Jag lägger mig klockan 21 "med gott samvete". "Det är ju en dag imorgon också."

Jag hade gärna önskat att jag fortfarande var 25 bast men i samma livsfas som jag är nu, med Elin, Jeje och så vidare och med samma erfarenheter ändå. Stannat tiden men upplevt samma saker liksom.

Jag brydde mig liksom inte överdrivet mycket förrän en kompis påpekade att:
"Hehe; 35... Det är närmare pensionen än födseln det".

Tack för upplysningen.
Really.

2 kommentarer:

  1. Åldern är bara en siffra! Men visst är det lite skrämmande ibland!
    Hoppas ni haft en härlig helg och tack för en riktigt trevlig fredag, vi kommer gärna snart igen och hälsar på!

    Kram

    SvaraRadera
  2. jag trodde faktiskt att du var 30 :) jag blir 32 i år, känner samma sm dig i tanken om att åldras...men de ska nog gå :)

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.