söndag, januari 09, 2011

SÖNDAG HÄR

Idag ska vi dela upp dagen, Jeje och jag.
Nu på förmiddagen ska jag möta två vänner för att fika UTE. Det har typ inte hänt sen Dacke red (blir enklare att fika hemma med spädbarn).
Jeje ska ha Elin och hade det inte regnat så mycket som det gör hade de säkert tagit en promenad men nu vete hundan.

Klockan två byts vi av.
Jeje ska iväg till ett par kompisar och se fotboll och äta middag.
Jag ska vara hemma med Elin. Hoppas på att det regnar så jag kan vara inne med gott samvete och få lite gjort här i lägenheten Stök.

Ingen tid för Jeje och mig idag alltså men... det funkar det också bara det inte blir för ofta ;)

Nu ska jag kamma håret.
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.