söndag, februari 06, 2011

FLER BILDER PÅ HUSET

Det kom ett par önskemål om fler bilder... Håll tillgodo;
Lagom stor trädgård tycker vi... men

... ligger ju lite nära vägen,,, Eller? (Det är den röda pricken till vänster som är huset)

Närbild på det nyrenoverade köket...

Den ena toaletten...

... och den andra toaletten. Underbart med lejontassar!!

Den inglasade altanen, innanför altanen, utanför vardagsrummet...

... och här en del av vardagsrummet, med öppen spis som ger bra värme

Planlösningen. Det är enplans--- we like!

6 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut!
    Vad är det för väg?
    Det är ju iaf bra att det inte är precis vid vägen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bara 2 fel båten på väggen på toan och skåpet över badkaret kan nog lätt bli fuktskadat om man inte tänker sig för annars jätte fint !!!!

    SvaraRadera
  3. Visst:) fast det är inget skåp över badkaret utan inbyggt i väggen:)

    SvaraRadera
  4. Lite att fundera på förstår jag =).
    Känns det rätt så är det säkert det å visst är det en tung trafikerad väg men hastigheten sänks väl nästan utanför...

    Å det är inte alltid bättre på landet, vi har inga bilar utan istället 4 frustande och sparkande hästar, 2 galna hundar som skäller 7 på morgonen och tant på 70 år som springer efter och galer BUSAN, BUSAN KOM HIT!!!
    Kan säga att hästarna kan jag leva med men det andra är jäkligt irriterande då Melwin vaknar av det!

    Kram kram ialla fall.

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Vårt hus ligger lika nära vägen som detta huset (vid samma väg :) ) Första veckan i huset hörde jag vägen tyckte jag (endast ute i trädgården inte inne) men nu hör jag aldrig den om det inte kommer ett fordon som låter onormalt mycket som brandbilar super tunga långtradare mm, men ska jag vara helt ärlig så störs vi inte ett dugg. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Åh va roligt med ev husköp!!
    Jag bor ju också vid denna "lilla" väg.
    Tänk positivt, den ska ju flyttas så småningom och då är läget plötligt perfekt! Nära till affär och dagis. Skolan är ju inte heller långt ifrån och du... huset är jättehäftigt. Speciellt den gröna färgen : )

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.