tisdag, februari 15, 2011

HUSKÖP

Nej.
Det blir inte något med huset. Inte detta heller. Att det alltid ska vara nåt...
Denna gång var det mögel som upptäcktes, bland annat, vid närmare inspektion.
Och DET är inget man vill ge sig in i...: mögelleken. Nej fy.

Vi får leta vidare helt enkelt. Tappar inte hoppet men börjar bli less på att inte hitta något och jag vill inte jag vill inte jag vill inte sitta i en lägenhet en sommar till...
Är vi inte husägare till sommaren får det nog bli en lååång semester i en stuga nånstans :)

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni har bättre tur nästa gång...

    SvaraRadera
  2. neej så trist :( men förstår att ni inte köper det

    SvaraRadera
  3. Tråkigt min sötis, men ge inte upp! Vi letade i ca två år innan vi hittade vårt:) För oss kändes det "Yeah" gällande många hus, men tillslut så hittar man det där lilla extra,-)Jag håller tummarna för jag vet att ert drömhus finns därute,-)! Puss o kram

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.