onsdag, februari 16, 2011

I.D BARE MINERALS

Jag fullkomligt älskar I.D Bare och deras mineralsmink.
Jag har det mesta, bland annat detta rouget, som jag tyvärr har märkt inte riktigt passar mig.
Använt tre gånger, med borste så inga fingrar har rört det.
Det går åt det röda hållet (se bild) Färgen heter "Beauty"

Vill du ha det?
Lägg ett bud på tradera.
Där har jag det ute på auktion just nu, och priset är för tillfället rena rånet fyndet för den som vill ha!!

Lägg ett bud på detta rouget
Klicka här för att komma direkt till mina auktioner

1 kommentar:

  1. Jag har IDs starkit och det är SUPER!! Aldrig älskat ett smink så. Köpte mitt på tradera. Mer än halva priset än på KICKS.. Antar att de köpt i USA eller något.. :) Så kolla där!

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.