måndag, februari 28, 2011

JAG HAR EN COACH

Jag satt och läste gamla inlägg som jag skrivit och hajade till när jag kom till det här.

Där skrev jag bland annat om att jag borde ha en viktcoach.
Och tänk att det har jag nu.

Tack vare mitt underbara jobb får jag möjligheten att ha en personlig coach under ett år som inte bara coachar fram min hälsosamma vikt utan även hjälper mig att organisera min vardag så den blir fylld med mindre stress och ser till att jag mår bra i allmänhet och i sinnet i synnerhet.

Helt underbart är det.
Vi ska stämma av nästa tisdag och jag är stolt som kommer att kunna berätta om ett par kanonveckor som bland annat inneburit många promenader, mindre godis och mindre stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.