fredag, februari 25, 2011

MIN NYA FRISYR?

Om en vecka har jag klippt mig.
Klippt av mig håret om jag vågar i en cirka axellång uppklippt frisyr med lite lugg alternativt snelugg.

Men jag kommer säkerligen inte att våga vara crazy, utan kliver ut från salongen 1500 kronor fattigare och med en frisyr som ser ut som den brukar fast mycket fräschare och utan gråa hår!!
Nåt sånt här typ skulle jag vilja ha det

men om jag inte vågar klippa det så mycket så kanske så här...
Ja det kan ju bli spännande.
Just nu är det bara en risbuske med silverstänk så everything är bättre!!
Jag kommer inte komma ut så här i alla fall!!
Jag gillar Brittan och tycker hon alltid (nåja) nästan alltid, har eller okej då HADE snygg frisyr. När hon var stylad. Hur ser hon nuför tiden förresten, nån som vet?


Ingen?
?

1 kommentar:

  1. Spännande! Tycker du ska satsa på översta alternativet, är ju jättesnyggt!
    Själv ska jag nog spara ut lite tror jag....fast det måste toppas så det blir till att beställa tid nästa vecka.

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.