måndag, februari 07, 2011

SKA INTE SÄGA NÅT

Sist när Elin sov sååå bra om nätterna och folk frågade "hur sover hon?" (Det är jätteintressant som småbarnsförälder att veta hur andras barn sover så det och "ser hennes bajs normalt ut?" är helt normala frågor ska ni veta, ni som inte har barn)
var var jag...?
Jo just det... så svarade jag
"Åhhh hon sover som en prinsessa. Heeeela natten och 12 timmar", så tog det inte en, inte EN natt förrän hon sov som en pingvin.
Det vill säga dåligt.
Värre än värst.
Typ dagen efter jag fått frågan och stått och skrutit så kom mardrömsnätterna.

om nån skulle fråga mig nu
"hur gick det på dagis idag"?
svarar jag att jag inte uttalar mig om det.

Då fattar ni kanske hur det gått idag...?



PS. Skitbra. Fasen jag kunde inte låta bli. är så stolt över vår lilla snutta som både skrattat och ätit och mått superväl idag.


Så.
Morgondagen skiter väl sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.