söndag, februari 20, 2011

SUNDAY LOVELY SUNDAY

Åh solen skiner och Elin ligger inne i sin säng och jollrar.
Hon ska somna en stund egentligen för har varit uppe flera flera timmar och det blir en dag på landet sen när hon vaknat igen.
Hustitt bland annat. Det är ett hus som finns att hyra och vi funderar på det alternativet, man får hålla alla sinnen öppna!

Igår var det en mysdag med kompisar och Jeje och Elin.
Vår lokala tidning hade rätt som ni ser nedan ;)
Playtones till final, helt enligt lokaltidningens gissning

Jag hade också rätt och fick in oddset på Playtones och Saade till final. 2,07 gånger pengarna. Yey :)
Att Eric Saades låt skulle låta som Kall som is från 1984 vet jag inte om jag håller med om...
Tyckte ni det?

Bild från BLT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.