onsdag, februari 09, 2011

TÄVLING I SAMARBETE MED MISS DEE

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!
Dags för en tävling igen!
Denna gång i samarbete med Miss Dee som ju har sååå underbara smycken för den stora och lilla prinsessan :)


Eller vad sägs om detta halsbandet?
Det är det med hjärtat - LEXINGTON- som vinnaren i denna tävlingen vinner.


Avslutas den 14 februari; på Alla Hjärtans Dag med andra ord!
Reglerna är verkligen superenkla och alla kan delta.


1) Skriv en kommentar med motivering till varför just DU ska vinna, och glöm inte kontaktuppgifter.


2) För en extralott... äh nä. Vi gör det enkelt för er denna gången ;)
Men lägg gärna till dig som fan på deras facebook-sida för att ta del av nyheter med mera och titta in på den fina hemsidan: www.missdee.se. Här finns bland annat lista med återförsäljare så du vet var du kan köpa det fina halsbandet om du inte vinner.
Alla får en lott!


Lycka till!
Med en kommentar o motivering tävlar du om halsbandet Lexington, 80 cm värde 439 kr, från Miss Dee


35 kommentarer:

  1. Ooooo jag vill va mee!! :-D
    hmm motivering då.. Det hade vart förbaskat snyggt runt halsen på mig. Räcker de? ;)
    Sen är det ju hjä(rt)drigt snyggt och hade vart mig hjärtligt kärt! ;-D

    SvaraRadera
  2. Å jag vill vara med!
    Med motiveringen att jag aldrig fått något av sambon på just denna dag...han är faktiskt det mest oromantiska jag träffat på!
    ska nog se till att köpa nåt fint till honom i år och hoppas på att få se lite dåligt samvete =)

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt halsband!!!
    Motivering.... Skulle bära det varje dag och vara en levande skyltdocka för Miss Dee ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej! Vill gärna vinna detta fina halsband, varför jag ska vinna? Ja jag tycker halsbandet är väldigt fint och min sambo brukar aldrig ge mig något på Alla Hjärtans Dag för jag fyller år den 11:e och då tycker han att jag redan fått något. Hoppas på tur, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! :) Jag skulle vilja ge det till min bästa kompis då hon fyller år snart och för att vi bor 90 mil ifrån varandra. Så jag vill ge henne något extra fint. :)

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med! Jag älskar halsband och det kan man väl aldrig få för många av? Att få vinna något åt sig själv på alla hjärtans dag dessutom skulle verkligen bli pricken över i:et! Vi firar inte alla hjärtans dag eftersom vi bara några dagar senare, närmare bestämt den 19:de firar vår årsdag. I år ska vi fira 4 år tillsammans. Kanske hinner detta halsband komma hem tills dess så jag kan ha det på mig när vi ska ut och äta middag! :)

    Gillar redan på Facebook! :)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är verkligen smmycketokig och älskar mode- Kan det här halsbandet bli mer mode? Verkligen super snyggt tror det skulle passa mig perfekt. min hotmail är Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej ! Jag är gärna med.. Varför jag ska vinna vet jag inte riktigt.. känns konstigt att ljuga ihop någon ting så jag säger istället som det är: DET VAR SKIT SNYGGT! hehe :) skulle super gärna vilja ha det på min fasters bröllop, hon ska gifta sig i påsk :)
    Kram !
    mail: rebecka.ronnegard@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med och slåss halsbandet! Har inte någon annan motivering än att det är så übersnyggt och att jag vill ha det ;)
    Camilla
    muminmammaliv@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Här vill jag gärna vara med och tävla! Smycket är jättefint.

    Min mamma och min syster fyller år i mars och jag ska bjuda dem på en kul föreställning. Vi har också en rejält mycket yngre syster, som inte kommer att gå med. Det vore kul att ge henne smycket istället, som "plåster på såren".

    Må gott!

    SvaraRadera
  11. Ett Miss Dee halsband är alltid en garant för att min outfit får en extravagant guldkant.

    engdahl.hans@telia.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill vinna det väldigt fina halsbandet. Motivering: Alla hjärtans dag är inte den roligaste dagen om man inte har pojkvän. Om jag skulle vinna detta halsband skulle alla hjärtans dag bli en bra dag, trots allt!

    / Elin
    elinandersson88@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med :-)
    Jag vill vinna därför att detta nygga halsband skulle verkligen pigga upp mig :-)
    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  14. Hejsan! Jag är gärna med och tävlar om det fina halsbandet.

    SvaraRadera
  15. En gåva till min dotter som inte fick hem sin lilla ängel.

    SvaraRadera
  16. Som mamma till två underbara döttrar (5 och 7 år), men även som kroniskt cancersjuk så behöver jag piffa till mig lite extra för att känna mig "normal". Jag älskar smycken och detta halsband är superfint och skulle verkligen få mig att känna mig lite finare.
    Vinterkramar
    Jenny (jennyclegg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Jag skulle behöva något nytt och snyggt till en 40-årsfest. Detta halsband skulle bli helt perfekt:) Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Är gärna med, en lott! Som singel får jag ordna smycken själv så därför tar jag chansen nu. Har inget långt halsband, det här skulle vara helt perfekt:) Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Klart jag vill vara med!

    Min motivering är att jag är en riktig superkvinna :) Jag lever i 180 för att sen segna ned som ett löv i 2 dagar, hoppar upp och kör på igen.Jag underhåller mina barn och jag underhåller en hel värld på bloggen :D

    Puss och sov gott!

    SvaraRadera
  20. Detta skulle passa utmärkt till mina miss Dee öronhängen jag har! :-)

    SvaraRadera
  21. Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/february/halsband-142-1.html

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med och tävlar. Jag vill gärna vinna för jag har så många mörka outfits i mitt arbete så det här halsbandet skulle verkligen lysa upp.

    Ha en fortsatt härlig söndag.

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med!
    Ett himla snyggt halsband som skulle passa alldeles utmärkt kring min hals.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/02/14-feb-vinn-ett-halsband_13.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med och tävla och jag vill vinna för att jag alltid har älskat hjärthalsband. Det är liksom min grej. :) Detta halsband var ju helt fantastiskt fint och jag skulle stolt bära det kring min hals. Nu håller jag tummarna. :)

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Snart fyller min älskade sambo tjugofem,
    men på ”tjejgrejer” har jag inte riktigt kläm.
    Vid dåliga presenter är hon tyvärr van
    hon fick ett multiverktyg förra födelsedan'.
    Hon log krystat och låtsades vara nöjd,
    för mig var presenten såklart en fröjd.
    Men jag tänkte bara på vad jag ville ha
    inte på vad hon skulle tycka var bra.
    Jag minns att hon sagt att hon älskar Miss Dee
    så hon detta fick skulle hon jätteglad bli.
    Så snälla, jag önskar att jag halsbandet fick vinna,
    så att jag kan ge en riktigt bra present till min älskade kvinna!

    Mvh//Johannes
    johannesjf@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hejsan!

    En superfin ALLA HJÄRTANSDAGSPRESENT till mej,
    ja, jag får hoppas på dej!
    För har jag inte fått något utav min man på alla dessa år, lär jag heller inte få något iår!

    Ska man skratta eller gråta,...men jag kommer nog ändå honom förlåta! :)

    Gillar Miss Dee på FB sedan tidigare.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  27. Jag har precis fått upp ögonen för smycken och har köpt enmassa ringar på senaste tiden! :D Skulle vara trevligt med ett halsband också så jag inte behöver använda samma hela tiden :D

    Mvh Jenni Määttä
    Blogg: http://jennimaatta.blogg.se
    E-mail: jennimaatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. jag skulle vilja vinna halsbandet eftersom jag tycker det är jättefint!
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag har gått ner en massa i vikt, 45 kilon närmare bestämt. Skulle vilja fira min "nyhittade" hals med att hänga ett vackert smycke runt det som för en gångs skull drar blickarna TILL mig istället för att dölja mig i den grå massan...

    SvaraRadera
  30. "Anonym" som gått ner i vikt glömde... *rodnar*

    tiodia@gmail.com

    SvaraRadera
  31. jag är med! Skulle vilja vinna för att ge till min älskling och överraska henne en dag som för henne är en dålig dag. Allt för att ge min älskling vardagskärlek.=) Lindali__88@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med, även om jag gärna skulle vilja ha halsbandet själv så skulle jag ändå ge det till min mamma för att visa att vi älskar henne, ett hjärta säger mer än tusen ord:-) Dessutom fyller hon år idag på alla hjärtans dag.

    mvh maria

    ajlitza@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Med bara halsbandet om min hals förklarar jag min kärlek till min kille. Stunden gör oss säkert extra heta, mer får inte juryn veta!

    ann henriksson
    nr1ah@bredband.net

    SvaraRadera
  34. Underbart fint smycke! Jag skulle gladeligen bära detta själv men just denna gången vill jag faktiskt vinna det åt min fina kusin som fyller år just på Alla Hjärtans Dag. Tror det skulle bli en högt uppskattad present. ♥

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  35. Jag jobbade till 18.30 ikväll. På vägen hem kom jag på att det är en speciell dag idag. En bukett tulpaner från närköpet kommer inte att ställa mig i god dager. Jag behöver något att be om ursäkt med!!
    gotek@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du vill säga något!
Det visar att du engagerar dig i det jag skriver o det gör mig happy happy.